Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.....

Κ΄ένα σάλεμα σάλεψε στα ολόβαθα του νου τους
Και στην καρδιά τους μιά φωνή, κ΄έτσι η φωνή μιλούσε.
«Στρατιώτες και σπαθάρηδες, τουρμάρχες και σεργέντες,
του Λογοθέτη οι σύντροφοι, του βασιλιά οι νομάτοι,
χαρά σ’έσας κι αλλοίμονο σ’ έσας του ξένου διώχτες!
Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.»…


Κωστή Παλαμά, Η Φλογέρα του Βασιλιά, Λόγος Πρώτος.

«Θα πάρω μιαν ανηφοριά,

θα πάρω μονοπάτια,

να βρω τα σκαλοπάτια,

που πάν' στη λευτεριά».

Ευαγόρας Παλληκαρίδης

(Τον έστειλαν στην κρεμάλα οι Άγγλοι 14 Μαρτη 1957, γιατί είθελε, λέει νάναι λεύτερος)

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Δημοσκοπήσεις...




"Τα τελευταία τρία χρόνια, το φαινόμενο της ανοικτά προπαγανδιστικής χρήσης των δημοσκοπήσεων, από τα Μέσα Ενημέρωσης, έλαβε πρωτοφανείς διαστάσεις. Το γεγονός αυτό αποτελεί άλλη μια λυπηρή ελληνική ιδιομορφία. Οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται από τα ΜΜΕ σε επιχειρήσεις «ψυχολογικού πολέμου» (PSYOPS), για την κατίσχυση στη μάχη των «εντυπώσεων». Στo πλαίσιo του κομματικού «πολέμου» (του κομματικού ανταγωνισμού), δεδομένου και του αυξημένου ρόλου που έχουν καταλάβει στην Ελλάδα τα ΜΜΕ, απέναντι στα κόμματα, ο στόχος είναι διπλός: τόσο η κοινή γνώμη, όσο και το ηθικό των (αντίπαλων) κομματικών στελεχών." Γιαννης Μαυρης (Καθημερινή 19/11/2006)


Οι δημόσιες προπαγανδιστικές δημοσκοπήσεις απελπισμένα προσπαθούν να χειραγωγήσουν τους Έλληνες και να τους βάλουν στις  στρούγκες των εγκεκριμένων κομμάτων. Ακούμε, βλέπουμε, διαβάζουμε ποσοστά, νούμερα. Μας βομβαρδίζουν καθημερινά με περίτεχνες ορολογίες γεμάτες επιστημοσύνη. Όλα στην προσπάθεια να κατευθήνουν την ψηφομάζα προς συγκεκριμένη κατευθυνση, συγκεκριμένα εγκεκριμένα κόμματα.

Πέραν της ποσοτικής εικόνας των δημοσκοπήσεων υπάρχει και μία ποιοτική που αποσιωπάται με πάθος. Είναι ο χρόνος έκθεσης των κομμάτων απο τα ΜΜΕ(ξαπάτησης). Αν λάβουμε υπόψη τον χρόνο που δίνεται στον  κάθε πολιτικατζή, στο κάθε εγκεκριμένο κόμμα απο τα ΜΜΕ(ξαπάτησης) τα ποσοστά πέρνουν άλλη σημασία. Το ποσοστό της Χρυσής Αυγής είναι πολύ πιο σημαντικό απο το οποιοδήποτε ποσοστό όλων των άλλων μαζί. Είναι ένα ποσοστό, ένα νούμερο. Εκείνο που δεν μας λένε, δεν μας αναλύουν είναι ότι περαν της ποσοτικής  αξίας του ποσοστού, οποιαδήποτε αξία άν έχει, υπάρχει και μία ποιοτική διάσταση. Τα μερίδια αγοράς κάθε προιόντος εξαρτώνται απο την διαφήμιση, το ράφι στο Supermarket, τις προσφορές, την προώθηση των προϊόντων.

Η Χρυσή Αυγή διεκδικεί το ποσοστό αυτό απομονωμένη απο τα ΜΜΕ(ξαπάτησης), κατασυκοφαντούμενη, προπηλακιζόμενη  και υβριζόμενη. Ούτε τις λέξεις Χρυσή Αυγή δεν τολμάν να προφέρουν. Σε αντίθεση με τα λοιπά προϊόντα-κόμματα και τις λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις που μονοπωλούν τα τηλεπαράθυρα και τα ραδιόφωνα, η Χρυσή Αυγή είναι απούσα. Αυτή η απουσία κάνει τα ποσοστά της πολύ πιο σημαντικά απο όλα μαζί τα ποσοστα των άλλων. Οι ρεπατζούδες, τα Botox των 8 και 9, οι κοινωνικοί φίλοι του χουβαρντά Χριστοφοράκου, οι έγκριτοι δημοσιογράφοι επισκέπτες της “πρεσβείας” είναι απασχολημένοι στο να προβάλουν, να προωθούν, να διαφημίζουν τα προϊόντα-κόμματα και τα αποκόμματα τα εγκεκριμένα απο τους μπετατζήδες, τα ξένα κέντρα και τους διαπλεκόμενους ολετήρες.

Και όμως!  Η Χρυσή Αυγή προχωρά. Μπορεί τα ανεξάρτητα, μαχητικά, αδεύσμετα ΜΜΕ(ξαπατησης) ή  αυτά του “εδώ τα λέμε όλα” να έχουν ρίξει ένα πέπλο συνωμοτικής σιωπής στους Έλληνες αγωνιστές, η κοινωνία όμως τους αγκαλιάζει. Η κοινωνία καταλαβαίνει.  Οι Έλληνες δεν λένε πολλά, αλλά καταλαβαίνουν ότι κάτι ύποπτο υπάρχει πίσω απο την σιωπή. Το σύστημα φοβάται. Οι νταβατζήδες τρέμουν. Μέχρι τώρα το καταστημένο της διαπλοκής έπαιζε με τράπουλες σημαδεμένες και ζάρια καραγκιοζάκια για να διαβουκολίσει τους Ελληνες και να τους μαντρώσει στην κομματική στρούγκα, στο Supermarket Democracy για να αγοράζουν με την έρμη ψήφο τους τα προϊόντα-κόμματα που θέλουν να μας επιβάλλουν τα Diktat της Νέας Τάξης. Να μας μεταρέψουν απο έθνος σε πληθυσμό..

Οι έλληνες το κατάλαβαν το παιχνίδι που παίζεται και αγκαλιάζουν την Χρυσή Αυγή σαν τον γνήσιο εκφραστή του Έθνους και των πεπρωμένων του.

Η Χρυσή Αυγή απομονωμένη, συκοφαντούμενη και καθυβριζόμενη απο τους πάντες και τα πάντα συγκεντρώνη ποσοστό μεγαλύτερο απο το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι, βοθρόλυμμα  των ΜΜΕ και αυτό λέει πολλά. Λέει ότι: “ποιός έχει ανάγκη τα βοθροκάναλα των μπετατζήδων της ενημέρωσης”; Όταν ο Έλληνας σε αγκαλίαζει. Όπου και να πάμε στο χωριό, στο καφενείο, στο σαλόνι στην ταβέρνα δύο λέξεις κυριαρχούν Χρυσή Αυγή. Το συντονισμένο κατεστημένο προσπαθεί καταφεύγοντας σε εκβιασμούς, δωροδοκίες-τροπολογίες, παραπληροφόρηση, προπαγάνδα να κρατήσει τις ψήφους εκεί που πρέπει και να διαιωνίσει το status quo.

Οι άνθρωποι που ενορχήστρωσαν την πορεία στο κατήφορο, οι αποτυχήμένοι πολιτικοί αφισοκολητές, τα αγόρια και τα κορίτσια του κομματικού σωλήνα είτε είναι παιδιά του αγωγιάτη, του χωροφύλακα, του ταχυδρόμου είτε γεννήθηκαν σε ορυχεία είναι υπεύθυνοι και τρέμουν την ιδέα ότι οι ψήφοι θα πάνε στους αγωνιστές, στους πατριώτες, στους Έλληνες.

Με θράσος υπεραπλουστεύουν την αγωνία των Ελλήνων με το ψευδεπίγραφο ερώτημα “ή είστε μαζί μας ή εναντίον μας, ή είστε με την Ευρώπη ή δεν είστε”; Οι Ελληνες έχουν περάσει τους τελευταίους μήνες με τέτοια ψευδοδιλλήματα που τους θέτουν τα περιτυλίγματα CD και DVD. Ερχονται τώρα οι προπαγανδιστικές δημοσκοπήσεις να τους τρομοκρατήσουν να τους κάνουν να υποχωρήσουν να γυρίσουν πίσω στο κομματικό μαντρί για να περάσουν τα δέκα επόμενα χρόνια στην δυστυχία όπως και την απώλεια εθνικών πόρων. Ο εκβιασμός δεν θα περάσει. Ο αγώνας άρχισε.

Η Χρυσή Αυγή έχει δώσει φωνή στους τυραγνισμένους Ελληνες που δεν  υποχωρούν.  Αγωνίζονται οι άνεργοι, οι πεινασμένοι, οι αδικημένοι, οι συνταξιούχοι, οι εκτός για να απελευθερώσουν την Ελλάδα απο τον ζυγό των εγκεκριμένων κομμάτων απο τους διεθνείς νταβατζήδες (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΔΗΜΑΡ-ΚΚΕ-ΑΝΕΛ ΠΟΤΑΜΙ) που διαγούμισαν τον πλούτο ή έκαναν τα στραβά μάτια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου